tilda och gymnastik<333

Ida i skolan var våran sista lektion data. Vi skrev om våra sex år på den skolan som vi har gott i. Sen kommer det att skickas till den skolaa jag ska börja i nästa termin. Efter det så gick jag och Tilda hem till henne och drack lite oboý. Snart ska vi på gymnastik. Det ska bli kul. Det är fristående träning in föt RM1. Jag är suuper taggad!!!Men nu vill nog tilda ha datorn. då ja måste sluta. Jag lägger upp lite bilder också.♥

   Jag och tildaaa.
 
 siri+ tilda= ♥BFF♥

 snygga! hihi

 lite svart vitt ♥

 Dagens outefits!
 Linne från: Kaphal;D
 Tjock tröja från: H&M :*
 Jeans från: Lindex<3
 Det var dagens outefits det men hejdå komme ratt blogge mer sen!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0