Yes!!

Är sjuukt glad just nu för jag gick just in på AppStore och kollade på uppdateringar och såg att jag kunde uppdatera http://blogg.se">blogg.se appen och nu kan jag blogga från mobilen igen!! Så nu bloggar jag lite oftare också<3 jag har rätt många bilder från sommaren även fast sommarlovet inte är slut än men jag lägger upp några i taget så det blir näst inlägg med bilder nu<333 men hoppas att det funkar bra<3 jusde glömde nästan att säga att jag ska på läger på freda och man får inte ha mobil elr data så det blir inte nåt bloggande då:-/ men jag har ändå så dålig statistik under sommarn för det är kanske inte är sp många som sitter inne med datan under lovet elr?.. Ska kan berätta lite om lägret jag ska på! Det heter Ängsholmen och jag ska dit men Karin, Mathilde, Alice och Astrid och det ser jag värkligen fram emot !!:D anledningen till att jag åker på det här lägret är att jag var där på klassresa förra sommaren och jag tyckte det vag sö kul:) man bor i hyddor//stugor och seglar, går höghöjdsbana, paddla kanadensare, grillar, badar och en massa skojiga saker! Och det bästa är att jag ska få träffa alla kompisar igen!! Jag typ dööör så mycke jag har saknat alla:-D men nu är jag för trött för att skriva mer så Bye bebisar puss o en stor bamsekram!!;) Lägger upp några sommar bilder jag har tagit under sommaren !!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3390361/images/2012/pic_500f0a46e087c33df0000002.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3390361/images/2012/pic_500f0a4de087c33d6000000b.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0