someday+ justin+ sverige+ believe+ never say never= BRAAAAAAAAAAAAAAA

HEY babes!! ida är jag sjukt dag det är lixom en justin bieber dag För mig ida!!!
När mamma kom hem från jobbet så kan ni inte gissa vad hon hade!!
Hon hade den stora förpackningen av SOMEDAY!!! när jag fick den blev jag skit glad!!
plus att jag fick veta att JUSTIN kommer till SVERIGE!!! 
Nu är det värkligen 100% säkert!!! 
Tänk att nu äntligen går min drömm i uppfyllelse!!
Det är typ en av den bästa  dagen i mitt liv!!
*********
jag kom på att jag inte bloggat något m när jag var i åre. Det var i alla fall super kul och mysigt! jag var där med mamma och där gjorde vi en massa skojiga saker! T.ex. såg på martin stenmark, var på en choklad fabrik och massa andra saker!!
HEJDÅ!!
som ni vet så blir det väldigt lite uppdatering nu under sommaren!<3
 
 
Slut......haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0