Börja om på nytt<3

Kanske bara helt enkelt ska börja om på nytt med bloggandet tror jag startar en ny blogg så småningom. Jag bloggar ju nästan aldrig här och har typ tappat intresset för den här bloggen. Men hoppas att den nya blir bättre. Aja idag så har jag tagit det ganska lugnt och gjort en god frukost. Snart ska jag och syrran åka till Lidingö centrum. Och typ fika o så. Det blir nog kul! Får se vad jag köper jag behöver i alla fall minst ett par jeans.:D igår var jag lite sjuk så jag slappa mest men jag tog lite energi till mig och skärde en halloween pumpa! Det var ganska kul. Men den blev inte så läskig om man ska säga så haha!
Jag gjorde den stora glada! Och den andra gjorde syrran hihi❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0