Skolstart!!;(;

Hej haha jag har näst lagt upp bilder och sånt på senaste tiden men ialla fall Ängsholmen var jätte kul men några dar äfter lägret så blev jag kräk sjuk när det hade gått över så var jag väldigt mycke med kompisar och så! Sen var det dags för gympaläger i lillsved det var så mycke roligare än vad jag trodde innan!! Vi hade super skoj och tränade 6 timmar om dan alltså sammanlagt 24 timmar på dem fyra dagarna vi var där;) nu när jag har kommit hem från det så har jag varit hemma och vilat lite men nu är jag hos Tilda! Vi myser lite med hennes nya katt det är en ragdoll som heter Sidney! Hon är otroligt söt!!<3 jag kommer inte lägga upp några bilder på henne just idag tror jag men kanske imon elr aja jag får se!:D men Bye Bye pussisar!!<333 nu ska vi ha lite fika!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0