badat!!

tjaoo alla ni där ute hehe jag vet att jag inte har bloggat nåot på senaste tiden och det finns faktiskt vissa orsaker. Jag kommer ju inte blogga så mycket under sommaren som jag faktist har sagt. Jusdet jag har ny header! tilda hjälpte mig med allt fixet igår! och nu har jag också lärt mig hur man gör. Men imon drar jag iväg till min mormors landställe så jag kommer inte alls blogga mycket, det är ju inte så bra teckning ute i skärgården,,,hehe. aja efter det så åker jag på läger och det är ett läger som heter Ängsholmen och det är suuuuper kul! jag kommer att vara där med några kompisar!ser fram emot!! nu ida så har jag och tilda gått och badat i Askrike. För vi sov ju också över. Där träffade vi alice och beata! vi hade himmla kul ! och nu är jag hos tilda igen men ska snart gå hem så, HEJDÅ!!
Nu kommer jag inte att blogga på typ två tre veckor så ha ett bra liv haha ses snart!!<3<3<3<3


Kommentarer
alice

aa kul hade vi!! :)

2012-07-15 @ 12:12:54
URL: http://fotoochliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0