Gymnastik och sånt haha!

idag var jag i lidingöcentrum och köpte en pressent till Astrid! Där träffade jag också karin, Astrid, Mathilde och Sara dem stod ock sålde kaker för deras fotbolls lag!<3 Till Astrid så köpte jag en fyra nagel lack och en nessesär!<333 Efter det så körde pappa mig till gymnastiken. Det var faktist jätte kul idag. Och jag ick plinga i klockan för att jag hade lärt mig rondat flickis flickis för ett tag sedan men jag fick plinga den här träningen!! hihi<3 (när man plingar i klockan så betyder det att man har lärt sig något nytt och sen får man visa det för alla) Det var super härligt ida. Nu har jag precis kommit hem och ska nog gå och bada för det är så sjukt varmt!!!!! dö varma hellsningar från sirii!!
hihi bild från när jag sov över hos min goding karin!!<333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0