Gröna lund<333:****

På grönan igår var det awsome! jag och min kompis sara var därr och hade det så härligt såå!♥ Vi började att mlukstarta lite med vilda musen hihi;D sedan gick vi till Twister och stod i kön i typ 25 min men det var de värt! sedan gick vi och köpte lite socker vadd. Efter de så var det Etreme! som stod först på listan<333 vi åkte också jetline, Grymt rolig. Jag kommer inte ihåg om det var öre eller efter jetline som vi gick spök huset!! aaa hiih. Justet vi gick ju också lustiga huset såklart. Hmm... sedan kom nog katapulten. men det var nog allt tror jag.<3333 Tilt var avstängd:(


Ps: Vi skulle åka insane men ångrade oss när vi insåg hur gögt det var !! bybye // siri ha det så härligt såå!♥




Kommentarer
anonym

menar du frittfall med tilt när du skrev tilt??? För jag tror inte det finns någon karrusell som heter tilt men man kan åka frittfall med tilt

2012-05-08 @ 17:52:42
siri

heh mena frittfall med tilt ;)

2012-05-16 @ 22:29:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0