Fredag/Onsdags myyys<3

Hay sitter nu på mitt rum och myser med datorn och lite chips! Det är faktist VÄLDIGT skönt idag!!! För vi har ledigt både idag och imorn. Och sen är det ju helg. Så det är liksom som ett mini lov!<3 Imorn har jag faktist ingen aning om vad jag ska göra. Får se om någon kompis vill hitta på något. Men annars kommer jag nog bara ha det skönt. hejdå då !! ♥♥♥♥♥♥

mmm!<3

heh... har inget att göra.....

Har VÄRKLIGEN inget att göraaa. Men jag ska nog hitta på nåt typ kolla film eller liknande!<3
Men bloggar lite i morron så får ni se hur det blir hajdå då <333



Kommentarer
lillskruttan

Kan inte du ta lite bilder när du är med kompisar och gör något t.ex det är LITE tråkigt att bara titta på bilder från webcam...:D

2012-05-18 @ 18:17:29
siri

hej du! jag kan ju inte ta från mobilen och lägga ut för det funkar inte jag har bara en varnlig sonyerikson. Men jag kanske får en iphone när jag fyller år om ungefär 2 veckor!

2012-05-20 @ 11:48:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0