centrum! idag

heje. Nu är jag hemma från centrum har precis druckit lite smothie. Jag och Tilde var i centrum ida. det var lite roliogt va haha (guud så intresant) hehe... men i alla fall. Jag klöpte ett par gympa shorts från H&M. Vi fikade lite på Viva käppets bakfick. Sedan gick vi in på lindex och ja titta lite nagelack♥. köpte också en hallon och lakrits rem på Java. Vi missade bussen med en sekund. Såklart!! sedan for vi hemmåt och nu sitter jag här haha.
Jag lägger upp en bild men jag måste ta med webcam för jag har ju ingen iphone. Men efter min födelsedag så tror jag nog att jag har en. Och det är ju ganska snart.


shortsen.

aahaha<3;D

Den lilla mellonen siriii<333:***



Kommentarer
lillskruttan

man måste inte ha Iphone för att lägga upp bilder på datorn ;D Jag har en android och jag lägger nästan upp alla mina bilder på datorn.

2012-05-18 @ 18:14:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0