Skulle igäntligen kommit igår

Hej alla skönisar han inte blogga igår för hade fullt upp kan visa skemat
1. Jag gick upp vid 8 och sedan stack tillskolavslutnigen alla sjöng fina sånger grät och åt tårta!
2. Jag Karin och mamma åkte och åt sushi på hantvärkshuset och det var så gott!
3.jag och Karin gick och mötte Kasper;) vid kottla och vi hade grymt kul! Och typ skratta ihjäl oss köpte också glass!
4. Jag gick hem och fixade mig till klass festen och gick sedan dit!
5. Sedan på klassfesten så dansade jag och pratade det var kul! Och så åt jag ju en massa godis. Just det tittade på fotbolls match!;)
6. Sedan gick jag hem och myste lite och sedan gick jag och la mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0