En rägnig da!

Hej ida iskolan hade jag det ganska nice faktist våran sista lektion var väldigt chill! dem flästa i min klass skulle gå och hälsa på skolan dem ska börja i efter sommaren! och då var det bara jag, karin astrid kasper tilda och mathilde kvar i klass rummet och hade lite skojj!! haha <3 . när vi fick gå hem så gick jag och Tilda hem till henne så nu är vi hemma hos tilda! Och vi har gjort lite smothie som mellis! Och nu ska vi måla naglarna! Det typ spö rägnar ute nu!! så när jag och tilda gick hem blev vi ju LITE blöta!!
Jag lägger bara upp en bild från facebook.
För jag orkar int ta en hehe♥
Men by bye!!


Bilden är från RM i helgen!<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0