bad & good!! news<3

Hej igen han tyvärr inte blogga igår men nu kan jag! ida har det varit världens bästa skoldag!! fast också jobbigt!! men i början av dan så gick tjejerna och tog den andra livmoderhanskancer sprutan!!! det var hämskt och då menar jag värkligen hämst!!! jag är SJUUKT spruträdd så som varnligt så grät jag i 20 minuter innan hon fick sätta in den där hämska nålen i min arm!! men som förra gången så var karin och tilde med vi stöttade varan så det blev lite bättre!!   
 ♥♥♥
Men efter så blev det super kul!! hela klassen åkte till grönan!! Och jag åkte äntligen insane!! Och frittfal med Tilt. Jag gick med karin, Kasper, Mathilde och Erik fast i slutet så hänkade vera lite också. Spökhuset var inte alls lika läskigt som varnligt;( Vi spran runt som galningar och kom först till katapulten på hela grönalund!! Föresten på vägen dit så såg vi en and  i en rabatten mitt i stan!! Vi åt ochså lunsch på en rtor äng/park det har varit en super mysig dag ida<3
(Bilder från ida!)

Foto: Då undrar man ju vafaan den gör där!!!
ANDEN!

haha!♥

ÄNNU MERA POLARE!

yupp där uppe satt jag!

ps: jag fyller år imorgon aa! hihi kommer aldrig kunna somna;***



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0