<333

Tjaoo gays! det här inlägget skulle igäntligen men det kom inte ut ass iriterande för jag hade massa fina bilder men nu är min mobil på laddning så sorrry sorry! Jag började dagen med att äta tårta och öppna prissar! Jag fick en Iphone 4s vit love it!! gå till skolan där jag bjöd på glass och alla sjöng!! sen gick jag, Karin och mathilde hem till karin och åt glass tårta och drack saft!! det var mysigt<3 sen kom jag hem och då gick jag, syrran, mamma, brorsan och hans hun och badade! där träffade jag också karin! sen gick vi hem och åt massa suchie fast då var pappa m,ed också. Och jag öppnade lite fler prissar! Sen satt jag mede min nya i phone!! och följ mig gärna på insta: SirpanJB.
ida har jag varit i stan och köpt en skolavslutningsklänning från: Salt
en tröja från: New yorker
och Ett linne från: Cubus!<33
iphone!!
Är med Karin!!
Ny PP<3?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0